دومین اردوی تیم هندبال جوانان دختر ایران در شاهرود آغاز شد

شاهرود - ایرنا - سرپرست تیم هندبال جوانان دختر ایران گفت: دومین اردوی تمرینی این تیم به منظور شرکت در مسابقات آسیایی هنگ کنگ به میزبانی شاهرود آغاز شد.

مریم رضاییان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی تیم هندبال جوانان دختر ایران از امروز چهارم تا دهم فروردین‌ ۱۴۰۲ به میزبانی استان سمنان در شاهرود در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این اردوی آمادگی با حضور ۲۵ هندبالیست از سراسر کشور در حال برگزاری است، ابراز کرد: تمرینات در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مدت هفت روز برنامه‌ریزی شد.

رضاییان با بیان اینکه ۲ هندبالیست جوان استان سمنان به این اردو دعوت شدند، ابراز کرد: نرگس ساغری از شاهرود و تینا کیهانی از گرمسار در این اردوی تمرینی حضور دارند.

وی به برگزاری مسابقات آسیایی هنگ کنگ در تیرماه اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری مسابقات آسیایی، در این اردوی تمرینی به احتمال زیاد نفرات اصلی انتخاب می‌شوند.

سرپرست تیم هندبال جوانان دختر ایران ادامه داد: زهره کشاورزیان از دامغان نیز به عنوان پزشکیار در این اردو شرکت دارد.

شاهرود شهریور پارسال میزبان هفتمین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر برای آماده‌سازی بازیکنان به منظور شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان بود.

استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات ورزشی مناسب، هر سال میزبان مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha