کات شاهرود و آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور صعود کردند

شاهرود - ایرنا - کات نوین شاهرود و آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان، پس از پیروزی مقابل رقیبان در مرحله نهایی رقابت‌های دسته ۲ باشگاه‌ههای ایران، به لیگ دسته یک هندبال کشور صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۲ هندبال آقایان کشور از یکم تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شاهرود برگزار شد.

رییس هیات هندبال استان سمنان روز سه‌شنبه در گفت و گو با اظهار کرد: دوره مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته یک، سال گذشته در ۲ گروه شمال و جنوب در شهر تربت‌جام برگزار شد که در نهایت، تیم‌های کات نوین شاهرود و فتح قم از گروه شمال و آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان و پارس پویان بهبهان از گروه جنوب به مرحله‌نهایی راه یافتند.

کات شاهرود و آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور صعود کردند

مریم رضاییان با اشاره به اینکه مرحله‌نهایی با حضور این چهار تیم در شاهرود برگزار شد، افزود: رقابت‌های این مرحله در سالن حضرت علی ابن ابیطالب(ع) آموزش و پرورش برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های این مرحله به صورت دوره‌ای برگزار شد، ابراز کرد: تیم کات نوین شاهرود پس از پیروزی مقابل رقیبان به مقام نخست دست یافت و آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان نیز مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رضاییان با اشاره به اینکه تیم‌های شاهرود و اصفهان مجوز شرکت در رقابت‌های دسته یک کشور را کسب کردند، گفت: مرحله‌نهایی رقابت‌ها با حضور سیف الله حیدرپور نماینده فدراسیون هندبال و جواد زارعی به عنوان سرپرست برگزار شد.

به گفته وی، سیدمحسن محمدی سرمربیگری تیم کات نوین شاهرود را در این مسابقات بر عهده داشت.

رییس هیات هندبال استان سمنان ادامه داد: داورانی از استان‌های سمنان( بهمن خدابنده و حسن عرب)، کرمانشاه و خراسان رضوی این دوره از رقابت‌ها را قضاوت کردند.

به گزارش ایرنا، استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد. شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات ورزشی مناسب، هر سال میزبان مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha