هلال احمر: ۲ حادثه رانندگی در محورهای کرمان ۲ کشته و چهار مصدوم  برجا گذاست

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بروز ۲ حادثه رانندگی منجر به فوت در بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در این استان خبر داد و گفت: چهار نفر نیز در این حوادث مصدوم شدند.

رضا فلاح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه رانندگی برخورد پراید با سواری دنا در محور سیرجان به کرمان منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۹ دقیقه ظهر امروز در کیلومتر ۵۰ محور سیرجان به کرمان رخ داد و امدادرسانی در این حادثه تا ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: در پی اعلام اورژانس مبنی بر برخورد یک خودرو سواری پراید با دنا بلافاصله یک تیم از پایگاه خانه سرخ به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: یکی از مصدومان این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان شد اما مابقی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

فلاح گفت: همچنین واژگونی خودرو رنو ال۹۰ نیز در کیلومتر ۱۲ محور سیرجان به بندرعباس یک فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت.

وی تصریح کرد: در پی اعلام اورژانس مبنی بر واژگونی یک خودرو سواری ال ۹۰ بلافاصله یک تیم از پایگاه چاه قلعه به محل حادثه اعزام و مصدوم پس از رهاسازی تحویل عوامل اورژانس شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات (E.O.C) استان کرمان افزود: امدادرسانی امدادگران در این حادثه از ساعت ۱۳ و ۲۴ دقیقه امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۵ و ۲ دقیقه ادامه یافت.

بنا بر گزارش دانشگاه علوم پزشکی کرمان از صبح روز ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا صبح امروز، حوادث رانندگی استان کرمان ۲۵ فوتی در بر داشته اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha