«مهدی حسینپور» روز شنبه به ایرنا افزود: از آنجایی که در این روزها تقاضای میوه و تره بار باتوجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیشتر شده است، بازرسی این مراکز از اهمیت بسیار بالایی در راستای حقوق مصرفکننده و عدم تضعییع آن برخوردار است.
وی اظهار داشت: تیم های ارزیابی اداره کل استاندارد با حضور در میادین میوه و تره بار استان، محوطه فروش، ساختمان، سقف، دیوار، کف، وسایل و تجهزات را بررسی کرده و چک لیستهای ارزیابی مربوطه باتوجه به شرایط، مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.
مدیرکل استاندار کرمانشاه اضافه کرد: طرح ویژه عیدانه از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه در محورهای ارزیابی هتلها، فرودگاهها، فروشگاههای زنجیرهای، مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی انجام میشود و در پایان طرح، تمام اطلاعات و بازخوردهای دریافتی، برای بررسی، جمعبندی و نتیجهگیری به سازمان استاندارد ارسال میشود.
وی در پایان به هم استانیها توصیه کرد که هرگونه موارد تخلف را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات از طریق تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ اداره کل استاندارد استان در ساعات اداری و یا با سامانه ۲۴ ساعته گویای ۱۵۱۷ و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس Kermanshah.inso.gov.ir (در بخش ارتباط با ما) با اداره کل استاندارد کرمانشاه اطلاع دهند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومترمربع وسعت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.
نظر شما