۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85065042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک: جمهوری اسلامی مقتدرانه در مسیر پیشرفت قرار دارد

قرچک - ایرنا - امام جمعه قرچک گفت: جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمان دیگری در مسیر پیشرفت قرار دارد و با بصیرت مردم، توطئه دشمنان را ختثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال جدید شهر قرچک که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با وجود توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان قسم خورده نظام، با اقتدار روز افزون در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است و توطئه دشمنان به خود آن ها باز گشته است.

وی اظهار داشت: امروز کشور به خار چشم دشمنان تبدیل شده و همان کسانی که دل به بیگانگاه بسته بودند شاهد افول روز افزون آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش هستند.

وی با اشاره به این که ملت ایران با تمام وجود پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: ایران در سال گذشته با وجود تمامی توطئه‌های استکبار و با پشتکار، تلاش و اعتماد به جوانان مومن و انقلابی و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مخلتف دست یافت که این مهم امسال نیز باید با جدیت دنبال شود.

اسماعیلی با اشاره به تعیین شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال به مسائل و چالش‌های کشور به درستی اشاره و راه حلی را برای رفع مشکلات و محوریت کار ارائه کردند که عمل به این راه حل ها، موجب رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد.

امام جمعه قرچک یادآور شد: خداوند نعمت را بر ما تمام کرده و با داشتن رهبری عادل حجت برای ما تمام شده است، امروز بهترین نوع جهاد برای مسئولان و مردم اطاعت از مقام معظم رهبری و عمل به فرامین ایشان است.

وی تأکید کرد: هر جا که مردم و مسئولان به فرمایشات امامین انقلاب عمل کردند، سعادت نصیب کشور شد و هرکجا غیر این عمل کردیم مشکلات و چالش ها پیش روی ما به وجود آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha