امام جمعه شهرری: رهبر معظم انقلاب نیازهای جامعه را در قالب شعار سال بیان می‌کنند

شهرری - ایرنا - امام جمعه شهرری با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط ر هبر معظم انقلاب گفت: معظم له با چشمان بیدار مسائل و نیازهای جامعه را بررسی و در قالب شعار سال بیان می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در اولین خطبه نماز جمعه سال ۱۴۰۲ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب تشر یفاتی نیست بلکه بیان مسائل و نیازهای جامعه است، افزود: آینده انقلاب روشن است و مردم نگران نباشند.

خطیب جمعه شهرری به مسائل اقتصادی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: پیامهای نوروزی مقام معظم رهبری در سه دهه اخیر پیرامون مشکلات اقتصادی مردم است، ایشان به فکر رفع این مشکل هستند.

امام جمعه شهرری: رهبر معظم انقلاب نیازهای جامعه را در قالب شعار سال بیان می‌کنند

وی شعار امسال را کلیدی خواند و اظهار داشت: شعار امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، ایشان بارها فرمودند مسائل اقتصادی باید دست مردم باشد و دولت باید براین مسئله نظارت کند.

شاهچراغی به حل مشکلات اقتصادی اشاره و تاکید کرد: مشکلات اقتصادی با تولید درست می شود اگر ما موانع تولید را از سر راه تولید کنندگان برداریم و این امر رشد کند و شکوفا شود از این مشکل به آسانی خواهیم گذشت.

امام جمعه شهرری با اشاره به دشمنی های آمریکا و همدستانش یادآور شد: استکبار جهانی با تمام دشمنیها و فشارهایی که به جمهوری اسلامی می آورند، گفته است که ایران هر روز که می گذرد پیشرفتشان بهتر می شود و ما نتوانسته ایم پیشرفت جمهوری اسلامی را کنترل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha