۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85065090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۴۷ کیلو گرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶
کد خبر: 85065090
کشف ۱۴۷ کیلو گرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

شهرکرد_ایرنا_جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات مشترک پلیس استان‌های چهارمحال وبختیاری و مرکزی ماموران موفق به کشف، ۱۴۷ کیلو گرم موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سرهنگ محمدسعید یاری افزود: در پی دریافت گزارشی از پلیس مبارزه باموادمخدر استان مرکزی مبنی بر فعالیت سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر، که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های شمالی کشور را داشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس موادمخدر استان مرکزی گزارش کرد که فردی به هویت مشخص ضمن تهیه مقادیری مواد مخدر قصد دارد با خودروی سواری پژو از محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری انتقال دهد، این موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های لردگان و بروجن قرار گرفت و با حضور اکیپ عملیاتی در محور ارتباطی لردگان - بروجن، ضمن هماهنگی قضایی پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی خودروی مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و پس از تعقیب و مراقبت متوقف شد.

یاری تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۴۷کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی یادآور شد: برخورد با سوداگران مرگ، از برنامه‌های محوری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال‌جاری است.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی یک انبار دپوی دوچرخه و لوازم یدکی قاچاق مرتبط با آن به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرکرد خبر داد و گفت: به‌دنبال کسب خبری مبنی بر دپوی دوچرخه و لوازم یدکی قاچاق بدون مجوز اداره صنعت، معدن و تجارت در یک انبار، تحقیقات نامحسوس پلیس امنیت اقتصادی در این زمینه آغاز شد.

وی اظهار داشت: پس از اتمام تحقیقات میدانی، مأموران موفق شدند فردی را که در زمینه احتکار و دپوی دوچرخه و لوازم یدکی قاچاق دوچرخه در این شهرستان فعالیت می‌کرد را شناسایی و دستگیر کنند.

یاری تاکید کرد: ماموران امنیت اقتصادی پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی فرد محتکر و هماهنگی با دستگاه قضایی، در بازرسی از انبار ۲۲۱ دستگاه دوچرخه و لوازم یدکی دوچرخه کشف و ضبط و مکان مورد نظر را هم پلمب کردند.

وی با اشاره به ارزش ۵۰ میلیاردی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان شهرکرد گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha