وزیر علوم درگذشت مادر حجت‌الاسلام رستمی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت مادر و همسر شهیدان رستمی و حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را تسلیت گفت.

به گزارش روز جمعه گروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در پیام خود نوشت: استاد فرهیخته حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رستمی خبر در گذشت والده گرامیتان، مادر شهیدان و همسر شهید رستمی موجب تاثر و تالم شد.

وی افزود: این مصیبت وارده را خدمت حضرتعالی، خانواده گرامی و سایر وابستگان تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ برای آن مرحومه مغفوره غــفران الهی و برای بازماندگان و جنابعـالی صبر جمـیل مسئلت می کنم. مطمئنا مرحومه مغفوره جنت مکان خلدآشیان، با تربیت انسان های جهادگر، رزمنده، فرهیخته، دانشمند و عالم اثر بخش ملی و فراملی همچون جنابعالی آمرزیده بوده و با ائمه اطهار، صالحان و مقربان درگاه ایزدی محشور و همنشین خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حاجیه خانم صفری مادر شهیدان علی‌اکبر و فتحعلی رستمی و همسر جانباز شهید عباس رستمی همچنین مادر حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها روز گذشته درگذشت و امروز در شهرستان اسدآباد به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha