۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85073457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم ختم مادر شهیدان رستمی برگزار می شود

۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبر: 85073457
مراسم ختم مادر شهیدان رستمی برگزار می شود

تهران- ایرنا- مراسم ختم، مادر شهیدان والامقام رستمی چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه در مسجد نور برگزار می شود.

به گزارش وبگاه رسمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مراسم ختم و ترحیم حاجیه خانم صفری، مادر شهیدان والامقام رستمی و والده حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رییس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه (۱۶ فروردین ماه) با سخنرانی حجت الاسلام علی سرلک و با نوای حاج مرتضی طاهری در مسجد نور، واقع در میدان فاطمی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پیکر حاجیه خانم «شوکت رستمی» مادر شهیدان «علی اکبر و فتحعلی رستمی» و همسر جانباز متوفی عباس رستمی روز جمعه چهارم فروردین ماه در اسدآباد تشییع و در بهشت زهرا این شهرستان آرام گرفت.

«فتحعلی رستمی» پس از شرکت در سه مرحله از عملیات «کربلای ۵» در تاریخ ۲۹ دی سال ۱۳۶۵ در پاکسازی نخلستان‌های دوئیجی عراق به آرزوی دیرینه خود رسید. «علی اکبر رستمی» نیز ۲۸ شهریور سال ۱۳۶۴ برابر با سوم محرم به جمع شهدای اسلام پیوست.

«عباس رستمی» در واپسین روزهای دفاع مقدس، پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد، آماج گلوله‌های گروهک تروریستی نفاق موسوم به «مجاهدین خلق» قرار گرفت و پس از سه سال تحمل درد و رنج و عمل‌های متعدد جراحی در ۲۹ دی سال ۱۳۷۰ به فرزندان شهیدش پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha