امام جمعه کرمانشاه: شهرداری فضای شهری را متناسب با ماه رمضان معنوی کند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، براهمیت و ضرورت زیباسازی فضای شهری متناسب با ماه رمضان و معنوی کردن آن تأکید کرد و گفت: شهرداری باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که ماه مبارک رمضان مثل نوروز نمود عینی پیدا کرده و مردم شاهد این تغییرات باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز یکشنبه در دیدار شهرداران شهردار کرمانشاه افزود: شهرداری باید فضای شهری را در ماه مبارک رمضان یک جوری تغییر دهد که مردم این تغییرات را احساس بخوبی کنند.

وی گفت: شهرداری باید فضای شهر را عوض کند تا مردم تغییرات معنوی را احساس کنند، همانطور که در عید نوروز فضا تغییر می‌کند و عوض می شود، برای رمضان هم باید اینگونه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: رمضان الکریم ماه سرمایه‌گذاری همه ماست زیرا نفع این سرمایه گذاری برای همه ما منظور می شود. باید در آینده دنیا سهیم باشیم زیرا ما سرمایه بزرگی داریم.

وی اضافه کرد: باید راهکار پیدا کنیم تا فرزندانمان متدین شوند و نسبت به دین احساس مسوولیت کنند. البته همه واقف هستیم خوشبختانه اسباب و لوازم کار را ما در اختیار داریم، باید بدانیم هیچ چیزی مانند دین تربیت کننده نیست.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز دنیا، دنیای ارتباطات است باید ببینیم چکار کنیم که هم خودمان سلامت بمانیم هم در فرزندانمان این سلامت را ایجاد کنیم زیرا نمی شود دور کشور دیوار کشید و از ارتباط با جهان دوری کرد.

وی خاطرنشان کرد: دست به دست هم بدهیم و این امانتی که به عنوان مسوولیت خیلی هم سریع می گذرد را به آیندگانی که اهلش هستند بسپاریم، لذا باید بدانیم آن چه کار کنیم برای خودمان است و خدا هیچ احتیاجی به برنامه و عبادات ما ندارد.

شهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و توسط هشت منطقه شهرداری اداره می‌شود.

کرمانشاه با داشتن آثار تاریخی منحصر به فردی همچون طاق بستان، تکیه‌های بیگلربیگی و معاون الملک و بازارسرپوشیده سالانه پذیرای هزاران نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha