۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85066373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه نقاشی انتزاعی هنرمند کردستانی در سنندج گشایش یافت

سنندج-ایرنا- نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند سنندجی "امیرعلی ویسی" با همکاری حوزه هنری کردستان، روز یکشنبه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی هنرمند سنندجی امیر علی ویسی با موضوع انتزاعی در قالب ۲۷ اثر است که تا ۱۲ فروردین در معرض نمایش علاقمندان قرار گرفته است.

این هنرمند کردستانی در رابطه با نمایشگاه خود اظهار کرد: با شروع دوران کرونا و تعطیل شدن فعالیت‌های هنری به دلیل علاقه شخصی به نقاشی روی آوردم که حاصل این چند سال فعالیت در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

علی ویسی ادامه داد: تلاش کرده‌ام احساسات درونی خودم را که درقالب انتزاعی و تکنیک اکرلیک روی بوم به نتیجه رسیده است با علاقمندان هنر نقاشی انتزاعی به اشتراک بگذارم.

وی با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه که در ایام برگزاری همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر خواهد بود گفت: امیدوارم توانسته باشم در قالب هنر زیبای نقاشی توجه مخاطبین به آثار خلق شده را جلب کنم.

امیر علی ویسی هنرمند ۳۸ ساله سنندجی از سال ۱۳۸۰ به عنوان هنرجوی فیلمسازی فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

فیلمبرداری ۳۰ فیلم کوتاه و هفت فیلم بلند را انجام داده است و با ساخت ۲فیلم کوتاه " واینک انسان"، و "درروزهای آخر اسفند" به جمع کارگردانان کردستانی پیوست.

کسب پنج جایزه تصویربرداری و چندین جایزه کارگردانی و عکاسی از موفقیت،های این هنرمند در عرصه سینما محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha