۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85066495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد جاده‌ای در خراسان جنوبی چهار درصد افزایش یافت

۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85066495
تردد جاده‌ای در خراسان جنوبی چهار درصد افزایش یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رشد چهار درصدی تردد خودروها در جاده‌های استان از آغاز اجرای طرح راهداری نوروزی خبر داد.

به گزارش ایرنا اسدالله جلال‌زاده روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان روز چهارم فروردین ماه جاری ترددهای ثبت شده در ۸۰ دستگاه ترددشمار استان ۲ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۶۴۴ تردد بوده که با توجه به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش چهار درصدی ترددها در استان هستیم.

وی افزود: مجموع ترددهای روز گذشته نیز ۲۹۳ هزار و ۲۴۴ مورد بود که نسبت مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی، تردد بین استانی نسبت به بازه مشابه طرح در سال گذشته سه درصد افزایش داشته و بیشترین تردد در محورهای بیرجند - قاین، بیرجند - سربیشه، فردوس - بجستان و قاین - گناباد بوده است.

وی از جابه‌جایی ۴۱ هزار و ۱۰۷ مسافر در قالب سه هزار و ۹۵۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان نیز خبر داد و گفت: در این حوزه شاهد افزایش ۲.۷ درصدی سفر و چهار درصدی مسافر بوده‌ایم.

جلال‌زاده با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در راه‌های استان هستند ادامه داد: ۲۵۰ نیروی راهداری در قالب ۳۵ تا ۴۰ اکیپ ثابت و سیار با ۲۳۵ خودرو سبک و سنگین راهداری در ۳۳ راهدارخانه فعالیت دارند.

وی از مردم خواست قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند و اصول ایمنی در رانندگی را رعایت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha