۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85066681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار سطح نارنجی برای شهرستان طالقان / بارش برف بهاری

کرج - ایرنا - فرماندار شهرستان طالقان استان البرز از هشدار سطح نارنجی و پیش بینی بارش برف در این شهرستان خبر داد.

علی مهدوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر یک موج ناپایدار از استان البرز می باشد که عمده فعالیت آن در روز دوشنبه خواهد بود این سامانه تندری است و فعالیت آن بصورت محلی می باشد.

وی بیان کرد: براین اساس در بعضی ساعت رگبار برف و باران رعد و برق، وزش باد ، گرد و خاک بارش باران و برف نسبتا شدید در شهرستان طالقان مورد انتظار است.

فرماندار طالقان گفت: اثر مخاطره این سامانه آبگرفتگی معابر، اختلال تردد در جاده ها، ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی،بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، شکسته شدن درختان در سطح شهر است.

وی با توصیه نسبت به احتیاط در رانندگی، پرهیز از سفرهای غیر ضرور و همراه داشتن تجهیزات زمستانی ، اجتناب از بر پایی چادر در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل های فصلی، لایروبی کانالها و آبراهه ها، محکم کردن سازهای موقت ، تابلوهای تبلیغاتی، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات به دلیل وزش باد شدید و خودداری کوهنوردان از فعالیت های کوه‌نوردی را ضروری عنوان کرد.

مهدوی در پایان با تاکید به آمادگی تمام دستگاههای خدمات رسان، امدادی، از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا در شرایط پیش رو ضمن آماده باش کامل در صورت لزوم تمهیدات مربوطه را اتخاذ کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha