۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85066873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود بیش از ۹۳۵ هزار خودرو به استان گیلان در ایام نوروز

رشت- ایرنا- رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از ۹۳۵ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده است،گفت: گیلان دومین استان مسافرپذیر بعد از مازندران طی این مدت بوده است.

سرهنگ جاور صفاری یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین ورود بیش از ۹۳۵ هزار دستگاه خودرو به استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون، ۱۰.۶ دهم درصد سهم مسافران ورودی به استان ها را به عنوان دومین استان گردشگرپذیر به خود اختصاص داده که بیانگر ۱۵ درصد افزایش ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

ترافیک خروجی در محدوده پل سراوان- امامزاده هاشم سنگین و پرحجم است

سرهنگ صفاری همچنین به ترافیک راه‌های ارتباطی استان نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ترافیک خروجی در محدوده پل سراوان- امامزاده هاشم در محور رشت قزوین سنگین و پرحجم است.

وی ادامه داد: ترافیک در سایر محور های ارتباطی استان نیز نیمه‌سنگین اما روان است.
تعداد کشته شدگان جاده ای استان به ۱۰ تن رسید
رئیس پلیس راه گیلان همچنین از کشته شدن ۱۰ نفر از هموطنان در حوادث رانندگی جاده ای استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون ۱۰ نفر از هموطنان مان در سوانح رانندگی راه‌های استان جان خود را از دست داده اند و ۱۱۵ نفر نیز مصدوم شدند.

وی بیشترین علت حوادث رانندگی در راه‌های استان را سرعت های غیرمجاز و غیر مطمئنه، حرکات خطر آفرین و عدم توجه به جلو عنوان کرد و افزود: یکی از مصادیق عدم توجه به جلو استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی بوده است.
سرهنگ صفاری از رانندگان خواست تا سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی رانندگی را به طور کامل رعایت کنند و از سرعت و سبقت های غیرمجاز بپرهیزند.
رئیس پلیس راه گیلان تاکید کرد: رانندگان به همچنین برای تردد در مناطق مسکونی و در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ به تردد عابران پیاده و موتورسیکلت ها توجه داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha