رشد تولید در صنایع استان مرکزی از سال گذشته آغاز شده است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: رشد تولید در بخش صنایع استان به عنوان پایتخت صنعت ایران، از سال گذشته آغاز شده و با سرعت درحال پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» شامگاه یکشنبه در شورای اداری شهرستان شازند اظهارکرد: استان مرکزی سال گذشته در سایه دولت مردمی و همراهی همه بخش‌ها دستاوردهای مطلوبی کسب کرد و امید است این مسیر همچنان ادامه یابد.

وی افزود: استان مرکزی در قطعه سازی خودرو رتبه‌های دوم و سوم کشور را کسب کرده و با ورود چند شرکت قطعه سازی به استان، قراردادهایی با ظرفیت های مختلف منعقد شده است.

مخلص‌الائمه با اشاره به شاخص بهبود فضای کسب و کار در استان مرکزی بیان کرد: در این شاخص استان رتبه برتر را با هدف فراهم کردن بستری برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

استاندار مرکزی گفت: تنوع تولید کالا، رفع نقاط حادثه خیز، معدوم سازی کالای قاچاق، مدیریت هوشمند، افتتاح طرح‌های روستایی، بهسازی و لکه گیری محورهای ارتباطی، مبارزه با کالای قاچاق، قرارگاه عفاف و حجاب، تولید واگن و محور از جمله مواردی هستند که استان مرکزی موفق به کسب رتبه های برتر در این زمینه ها شده است.

وی ادامه داد: استان مرکزی در ارتقا بهره‌وری رتبه هشتم کشور را کسب کرده هرچند مطالبات به حق مردم روز افزون است و باید برای پاسخگویی به آن کارهای زیادی توسط مدیران و مسولان انجام شود.

مخلص الائمه تصریح کرد: استان مرکزی موفق شد ۲۲۰ واحد راکد صنعتی را سال گذشته احیا کند و رتبه برتر کشور در این بخش را به نام خود به ثبت برساند.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان بدهکار نسلی هستیم که با نثار جان شیرین خود برای حفظ کیان اسلامی از با ارزش‌ترین سرمایه خود گذشتند.

استاندار مرکزی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در بخش‌های مختلف عقب ماندگی وجود دارد گفت: باید با کار و خدمت صادقانه برای جبران عقب ماندگی‌ها و همچنین رشد و توسعه کشور تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha