استاندار خراسان رضوی: دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲ طرح های تحولی ارائه دهند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه های اجرای استان معطل نشوند و برنامه و طرحهای تحولی خود را در سال ۱۴۰۲ با تمرکز بر سیاستهای بالادستی و ابلاغیه های استانی تنظیم و ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری خراسان رضوی افزود: همان طور که رییس جمهور تاکید کردند برنامه های تحولی مبتنی بر نگاه کلی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب و به خصوص فرمایشات نوروزی ایشان در مشهد و سیاستها و سند تحول دولت باشد.

وی ادامه داد: اگر اصرار بر کار متفاوت دستگاه های اجرایی می شود باید این اقدامات متفاوت از گذشته باشد و باید برای این تغییر، فکر و نگرش گذشته ما تغییر کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر بنا بر این باشد که نگاه تحولی و انقلابی در این دولت داشته باشیم، طبیعی است مدیران باید این رویکرد را بپذیرند و درست نیست در ظاهر و گفتار از این نگاه و طرح های تحولی در حوزه اجرا سخن بگوییم اما در واقع طور دیگری رفتار و یا به بیان این توجیهات بسنده کنیم که مثلا امسال سال آخر خدمت ماست و یا دچار روزمرگی های اداری شویم.

نخستین نشست شورای اداری خراسان رضوی امروز پس از سخنرانی رییس جمهور به صورت پخش زنده برای نشستهای اداری ۳۱ استان کشور در تهران آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha