۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 929
کد خبر: 85067181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکان بیش از ۹ هزار نفر در ستاد نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی

تبریز - ایرنا - رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: از آغاز طرح نوروزی اسکان در ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز ششم فروردین امسال، ۹ هزار و ۱۶۹ نفر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش و اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، اکبر نورالهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد خانوار پذیرش شده در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان، ۲ هزار و ۲۸۵ خانوار است و شهرستان های تبریز، جلفا، سراب، خداآفرین و کلیبر به ترتیب بیشترین پذیرش را داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۰۰ آموزشگاه و ۱۹ مرکز رفاهی فرهنگیان با ۲۴ پایگاه پذیرش برای اسکان میهمانان نوروزی ۱۴۰۲ در استان در نظر گرفته شده است.

رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: مراکز اسکان فرهنگیان استان به تمام امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و درمانگاه فرهنگیان نیز در خدمت مسافران نوروزی است.

نورالهی گفت: برای اولین بار و به منظور افزایش رفاه حال مهمانان، وبسایت مسیریاب محل های اسکان فرهنگیان طراحی شده که فرهنگیان می توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای مهمانان نوروزی استان که از سوی ستاد اسکان فرهنگیان پذیرش شده اند، مسابقه خاطره نویسی و عکاسی نیز در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند نکته نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۰۹۱۴۹۰۹۶۲۹۴ در پیام رسان ایتا با مسوول هماهنگی ستاد اسکان فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha