۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85067209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات عمرانی استان زنجان در سال گذشته ۸۲ درصد تخصیص یافت

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه عمرانی استان به پروژه‌ها تخصیص یافت که این میزان طی چند سال گذشته قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز دوشنبه در جلسه با مدیران اقتصادی استان، افزود: رقم بودجه عمرانی استان در سال گذشته ۸۵۰ میلیارد تومان بود که با لحاظ منابع مازاد مالیاتی و توازن به هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید که از مجموع این اعتبارات، ۸۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه اعتبارات تخصیص یافته به طرح ها و پروژه ها باید تبدیل به کار و عملیات اجرایی شود، اظهار کرد: روند اجرایی پروژه ها در استان به دقت رصد و ارزیابی می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه تزریق منابع عمرانی به میزان قابل توجهی در پایان سال انجام شد، گفت: مدیران دستگاه‌ها از هم اکنون باید برای جذب حداکثری منابع تلاش و پیگیری داشته باشند.

افشارچی بر ضرورت پیگیری مدیران برای اجرای مطلوب امور تاکید کرد و گفت: در سال جاری مدیران بر اساس برنامه هایی که ارائه داده اند باید پیگیری های ویژه ای در انجام کارهای خاص و ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به شعار سال، خاطرنشان کرد: گره گشایی از واحدهای تولیدی و رونق تولید را در استان باید با جدیت دنبال کنیم.

استاندار زنجان در خصوص اجرای مصوبه های سفر رییس جمهور به استان نیز گفت: لازم است اجرای طرح ها بر اساس زمان بندی های تعیین شده پیش برود تا در دور دوم سفر، عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha