۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85067343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعمال قانون هزار و ۷۶۵ دستگاه خودرو در دهلران

۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85067343
اعمال قانون هزار و ۷۶۵ دستگاه خودرو در دهلران

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون یک هزار و ۷۶۵ خودرو در این شهرستان بدلیل انجام تخلف اعمال قانون شده اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دهلران، لطیف صادقی روز دوشنبه اظهار داشت: از این تعداد ۳۴۵ مورد بدلیل سبقت غیرمجاز، ۷۲۱ مورد سرعت غیرمجاز ، ۳۱۲ مورد انحراف به چپ، ۸۸ مورد استفاده از تلفن همراه و ۷۶ مورد عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

وی تاکید کرد: همچنین طی مدت یاد شده ۱۴ دستگاه کامیون اعمال قانون شده و همچنین ۳۰ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتور سیکلت نیز تا ششم فروردین توقیف شده اند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون هشت مورد تصادفات جاده ای در این شهرستان رخ داده است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای دهلران نیز گفت: اجرای لایه حفاظتی میکرو سرفیسینگ بطول ۲۵ کیلومتر، خط کشی راه های حوزه استحفاظی بطول ۵۰ کیلومتر، نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی ۱۸۶ عدد، نصب تابلوهای کامپوزیتی چهار هزار عدد، نصب سرعت گیر در محل راه های آنتنی به راه اصلی ۹۵۰ متر، آشکار سازی نقاط حادثه خیز با نصب تابلو ، سرعت گیر و بنر به تعداد ۲۰ مورد، راه اندازی و نصب چراغ های چشمک زن در محور اصلی به تعداد ۱۲ مورد، گشت مستمر راهداری در تمام راه های حوزه استحفاظی و استقرار در نقاط پرحادثه بصورت شبانه روزی از جمله اقدامات برای ایمن سازی راه های شهرستان در ایام نوروز بوده است.

سعید بختی اضافه کرد: گشت مشترک با پلیس راه و کنترل ناوگان باری و مسافربری بصورت شبانه روزی، لکه گیری با آسفالت سرد کیسه ای به تعداد ۲۰۰ کیسه، لکه گیری و روکش موضعی با آسفالت گرم به مقدار ۷۰۵ تن، امداد رسانی و هدایت ترافیک در محل تصادفات ۲ مورد و شستشوی تابلو و علائم ایمنی به تعداد ۴۵۰ عدد تابلو از دیگر اقدامات این اداره در جهت تسهیل در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha