۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85067514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله کولرهای قاچاق در میناب توقیف شد

۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85067514
محموله کولرهای قاچاق در میناب توقیف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: محموله کولرهای قاچاق به تعداد ۳۶ دستگاه اسپیلت به ارزش۲۷ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و توقیف شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس قاسمی در این راستا افزود: در اجرای عملیات شناسایی اخلال گران اقتصادی و به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی یگان امداد حین کنترل محور تیاب به سمت میناب، به یک دستگاه خودرو تویوتا شک کرده و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از توقیف خودرو و بازرسی از آن موفق شدند ۳۳ دستگاه پنل کولر اسپیلت ۲۴ هزار مارک هایر و سه دستگاه موتور کولر اسپیلت ۳۶ هزار مارک هایر را کشف و ۲ قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خاطرنشان کرد: ارزش این محموله برابر اعلام نظر کارشناسان مربوط اقتصادی ۲۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای مالکان این محموله احتکاری و ارجاع به مراجع قضایی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha