برپایی موزه اتوبوس‌های قدیمی در برج میلاد/ سفر رایگان با اتوبوس هنگام افطار

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از برپایی موزه اتوبوس‌های قدیمی در برج میلاد تهران خبر داد و گفت: خدمات جابجایی پیش از افطار برای تورهای ری‌گردی و پس از افطار برای عزیمت به برج میلاد، مجموعه گردشگری عباس‌آباد و میدان آزادی رایگان است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهدی علیزاده گفت: در ایام نوروز و براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام گرفته، خدمات جابه‌جایی رایگان شهروندان به مقاصد گردشگری در دو نوبت قبل و بعد از افطار، انجام می‌شود.

وی افزود: خدمات جابه‌جایی که توسط اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، صورت می‌گیرد پیش از افطار به تور ری‌گردی و بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این منطقه اختصاص دارد. بعد از زمان افطار نیز اتوبوس‌ها آماده جابه‌جایی شهروندان به مقاصد گردشگری از جمله برج میلاد، مجموعه گردشگری عباس‌آباد و میدان آزادی هستند.

برپایی موزه اتوبوس‌های قدیمی در برج میلاد/ سفر رایگان با اتوبوس هنگام افطار

موزه اتوبوس‌های قدیمی در برج میلاد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهارداشت: در بوستان‌هایی که جشن‌های نوروزی برپا است نیز با بهره‌گیری از ظرفیت خطوط BRT خدمات ویژه‌تری برای جابه‌جایی راحت‌تر شهروندان به این بوستان‌ها ارائه می‌شود.

«موزه اتوبوس‌های قدیمی نیز در ایام نوروز در کنار برج میلاد تهران، برپا است و شهروندان در این ایام هر روز می‌توانند از این موزه بازدید کنند و از برنامه‌های درحال برگزاری و غرفه‌های فرهنگی در این محل، بهره ببرند»

برپایی موزه اتوبوس‌های قدیمی در برج میلاد/ سفر رایگان با اتوبوس هنگام افطار

سردرگمی گردشگران پایتخت با سامانه ۱۳۷ رفع شد

علیزاده تاکیدکرد: خدمات‌رسانی و تعامل و همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با ستادگردشگری شهرداری تهران به ایام نوروز محدود نخواهد شد و این همکاری در طول سال به ویژه ایام بهار و تابستان ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران فعالیت های ستادگردشگری تهران را در افزایش شادابی شهروندان بسیار مهم و موثر دانست و افزود: تقویت ستادگردشگری شهرداری تهران که این روزها به نحوی به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و خدمت‌رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی است، می‌تواند کمک ویژه‌ای به شناسایی و معرفی بهتر و هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری تهران کند.

وی اظهارداشت: در حوزه گردشگری درسال‌های گذشته سردرگمی برای شهروندان و میهمانان نوروزی وجود داشت که امسال با راه اندازی سامانه مشاوره تلفنی گردشگری ۱۳۷ این سردرگمی رفع شده است. سامانه مشاوره تلفنی گردشگری بهترین خدمت‌رسانی در حوزه گردشگری است که روند بازدید از جاذبه‌های گردشگری را برای گردشگران، آسان می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha