۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85067679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ واحد صنفی متخلف در سردشت پلمب شد
عکس تزیینی است

مهاباد - ایرنا - مسوول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت سردشت گفت: در قالب اجرای طرح سلامت نوروزی، ۹ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

مهدی صالح زاده روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود، افزود: نظارت بر اماکن عرضه مواد خوراکی و غذایی در قالب این طرح با توجه به شروع ماه مبارک رمضان تشدید شده و در این راستا ضمن پلمب این واحدها تا پایان روز هفتم فروردین، بیش از یک تُن مواد خوراکی غیرقابل مصرف نیز کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: مواد خوراکی توقیف شده به علت تاریخ مصرف گذشته و همچنین عدم نگهداری اصولی و بهداشتی برای سلامت جامعه تهدید محسوب شده لذا با همکاری کارشناسان بهداشت محیط از سطح مراکز عرضه جمع آوری و نسبت به معدوم سازی آنها اقدام خواهد شد.

مسوول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت سردشت اظهار کرد: اصناف پلمب شده شامل مرکز تولید و پخت بامیه و زولبیا، قنادی، سوپرمارکت و مرکز توزیع نان روغنی است.

صالح زاده یادآور شد: همچنین از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی به ۱۵ مورد شکایت مردمی رسیدگی و ۴۴۰ مورد آموزش بهداشتی از طرف کارشناسان بهداشت محیط نیز ارایه شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی و مشکوک مراتب را به شماره تلفن‌های با شماره گویای ۱۹۰ گزارش دهند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha