۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۴۶
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85067745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور ده‌محمد به بردسکن بر اثر سیلاب مسدود شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بر اثر شدت بارندگی، طغیان رودخانه و سیلاب محور ده‌محمد طبس به بردسکن مسدود شد.

محمدعلی آخوندی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور از حدود سه ساعت قبل بر اثر جاری شدن سیلاب مسدود است.

وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و اینکه آبنماهای زیادی در این مسیر وجود دارد قبل از جاری شدن سیلاب تردد خودروها در این محور از طریق سامانه‌های راهداری ممنوع شده بود اما یک دستگاه خودروی سمند بدون توجه به هشدارها با حرکت در این مسیر واژگون شد که این حادثه خسارت جانی در بر نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تا زمانی که آبنماها دچار آبگرفتگی هستند تردد در این مسیر خطرناک است و توصیه می‌شود رانندگان از تردد خودداری کنند.

وی اظهار داشت: همچنین در منطقه خرو و چشمه مرتضی‌علی طبس یک خانواده چهار نفره که برای گردش وارد این مکان تفریحی شده بودند بر اثر بارندگی شدید و وقوع سیلاب نتوانستند از آن منطقه خارج شوند و در بلندی تپه‌ها پناه گرفتند که اکنون نیروهای امدادی هلال احمر در حال نجات آنان هستند.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هم صبح امروز اعلام کرد: سامانه بارشی جدید امروز (دوشنبه) وارد استان می‌شود که وقوع روان‌آب را در پی دارد و هواشناسی در این خصوص هشدار سطح زرد صادر کرده‌ است.

جواد نخعی افزود: مطابق با الگوی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی این سامانه امروز از غرب استان فعال می‌شود و تا فردا (سه‌شنبه) در اکثر مناطق استان بارش باران را خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha