۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 85068059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوانان ریگانِ محروم افتتاح بیست و دومین خانه ورزش روستایی شهرستان را جشن گرفتند

کرمان- ایرنا- شهرستان ریگان در جنوب شرق کرمان که دارای بالاترین درجه محرومیت در کشور است روز سه شنبه افتتاح بیست و دومین خانه ورزش خود را جشن گرفت؛ روخدادی که برای ساکنان خبر مسرت بخشی به شمار می رود.

رییس اداره ورزش و جوانان ریگان در این زمینه گفت: با هدف توسعه ورزش روستایی بیست و دومین خانه ورزش روستایی در روستای رحمت‌آباد این شهرستان راه‌اندازی شد.

موسی سلطان‌آبادی در حاشیه افتتاح این طرح به خبرنگار ایرنا افزود: این خانه ورزشی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستای رحمت آباد راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی است.

جوانان ریگانِ محروم افتتاح بیست و دومین خانه ورزش روستایی شهرستان را جشن گرفتند

رییس اداره ورزش و جوانان ریگان تصریح کرد: تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت مردمی در روستاهای محروم ریگان است که زمینه‌های لازم را برای بازی کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان را زیر سقف امید تا رسیدن به عرصه‌های قهرمانی مهیا ساخته است.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی هر خانه ورزش روستایی بیش‌ از ۴۵۰میلیون ریال هزینه شده است، گفت: در سایر روستاهای شهرستان نیز خانه‌های ورزش روستایی راه‌اندازی خواهد شد.

شهرستان ریگان در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان قرار دارد و از جمله مناطق با درجه بالاترین محرومیت در سطح کشوری به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha