۱۴ شطرنج‌باز به فینال مسابقات قهرمانی کشور در کرمان راه یافتند

کرمان - ایرنا - چهار شطرنج‌باز رنکینگ بالای ۲ هزار و ۵۰۰ به همراه ۱۰ شطرنج‌باز برتر مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های شطرنج مردان کشور به میزبانی کرمان با غلبه بر سایر رقیبان به مرحله دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله نیمه نهایی مسابقات شطرنج مردان کشور با حضور ۳۴ شرکت کننده از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی کرمان برگزار شد.

مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با حضور برترین‌های تمامی ورزشکاران کشور در تمامی رده‌های سنی برگزار شد و افرادی که رنکینگ جهانی بالای ۲ هزار و ۴۰۰ داشتند نیز به این مسابقات اضافه شدند.

۱۰ نفر برتر مرحله نیمه نهایی مسابقات شطرنج آقایان کشور از جمله مهدی غلامی اوریمی از مازندران، آبتین عطاخان از تهران، سینا موحد از خوزستان، آرش داغلی گیلان، حمیدرضا طهماسبی و آرتین اشرف از استان فارس، امید خالدی از تهران، سبحان زحمتی خراسان رضوی، آرش طاهباز و آریا امیدی از گیلان به فینال شطرنج آقایان کشور راه پیدا کردند.

این افراد به همراه چهار شطرنج باز با رنکینگ بالای ۲ هزار و ۵۰۰ به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند تا این مرحله را از روز ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت به میزبانی کرمان برگزار کنند.

در نهایت ۲ نفر برگزیده مرحله فینال مسابقات شطرنج کشور به میزبانی کرمان به اضافه شطرنج بازانی با رنکینگ جهانی بالای ۲ هزار و ۶۰۰ به اردوی تیم ملی در مسابقات آسیایی هانگژو چین راه پیدا می‌کنند.

همچنین استان کرمان به عنوان میزبان ۱۴ شطرنج باز دختر فینالیست مسابقات شطرنج بانوان کشور انتخاب شده که این مسابقات نیز همزمان با آقایان در کرمان برگزار خواهد شد.

این مسابقات با همکاری فدراسیون و هیات شطرنج کرمان، اداره کل ورزش و جوانان این استان در کرمان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha