فرهنگ‌سازی بنیاد ۱۵ خرداد در فرزندآوری با «نون خ»

تهران- ایرنا- بنیاد ۱۵ خرداد در راستای فعالیت‌ در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، برنامه های فرهنگی و رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده که پشتیبانی از تولید مجموعه «نون خ» یکی از این فعالیت‌هاست.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یاسر اشراقی مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) امروز، سه شنبه ششم فروردین گفت: از اقدامات اخیر این بنیاد در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای می توان به پویش «ایران جوان» اشاره کرد و این بنیاد مشارکت فعالانه در تولید فصل چهارم سریال تلویزیونی «نون خ» را داشته است.

اشراقی خاطرنشان کرد: فصل چهارم سریال نوروزی پرمخاطب «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که در حال پخش از شبکه یک سیما است، بر موضوعاتی همچون فرزندآوری و جوانی جمعیت، توجه و تمرکز جدی دارد و در قسمت‌های آینده این مجموعه، بیشتر به مباحث جمعیتی پرداخته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد درباره دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی این بنیاد گفت: بیش از ۱۰ فیلم کوتاه با محوریت جمعیت و خانواده با عنوان «بهشتی دیگر» تولید و در حال پخش از شبکه‌های مختلف سیما است. همچنین نماهنگ «پسرخاله‌ها» با مضمون تکریم خانواده و ارزش‌آفرینی فرزندآوری روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود.

وی تاکید کرد: حضور فعال فرهنگی و رسانه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد در ویژه‌برنامه‌های نوروزی صدا و سیما در قالب پویش «ایران جوان» به عنوان یکی از مهم‌ترین پویش‌های بنیاد در حوزه جوانی جمعیت است.

به گفته اشراقی، تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت با تفاهم و همکاری ستاد جمعیت پایدار سازمان صداوسیما پخش می‌شود.

در فصل چهارم از سریال نون.خ برخی بازیگران فصل‌های قبل حضور دارند از جمله خود سعید آقاخانی و حمیدرضا آذرنگ که در فصل دوم در سریال حضور داشت دوباره به این مجموعه بازگشته است. از دیگر بازیگران فصل چهارم که پیش تر در این سریال حضور داشتند می‌توان به هومن حاجی عبداللهی اشاره کرد. همچنین ورود بیژن بنفشه خواه به مجموعه یکی از اتفاقات جدید است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha