چشمی: هدفمان قهرمانی در جام ملت‌ها است/ حذف استقلال از آسیا مایه شرمندگی فوتبال ایران است

تهران - ایرنا- مدافع تیم ملی فوتبال معتقد است که هدف بازیکنان و کادر جدید تیم ملی قهرمانی در جام ملت‌ها است.

به گزارش ایرنا، روزبه چشمی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل کنیا در یک بازی تدارکاتی، گفت: گل اول را خوردیم اما در ادامه روحیه بالا و جنگندگی تیم‌مان را نشان دادیم، از روز اولی که با بازیکنان و کادرفنی جدید دور هم جمع شدیم، هدفمان موفقیت در جام ملت‌هاست و قدم به قدم جلو می‌رویم، اردوی خوبی داشتیم و باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم و مردم مطمئن باشند که هم بازیکنان و هم کادرفنی تمام تلاش‌شان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند.

چشمی درباره انتظار از مسئولان فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: فیفادی‌ها را نباید از دست بدهیم و باید بازی‌های بیشتری برگزار کنیم، در اولین فیفادی اردو و بازی‌های خوبی داشتیم، امیدوارم رسیدگی‌ها در ادامه بیشتر شود و بازی‌های بهتری را برگزار کنیم و آماده جام ملت‌ها شویم تا قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی در ادامه درباره بدهی آندره‌آ استراماچونی که استقلال را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است، تصریح کرد: این یک اتفاق سنگین برای استقلال است و پرداخت این حجم از پول کار راحتی نیست و باید از دولت و مسئولان کمک برسد، یکی دو هفته پیش خبرهای خوشی شنیدیم که آقای مخبر قول مساعدت داده بودند تا این کار انجام شود. اگر این اتفاق یعنی حذف از آسیا که نمی‌خواهم به آن اشاره کنم بیفتد هم فوتبال ما و هم استقلال ضربه بزرگی می‌خوردند.

چشمی افزود: حذف تیمی که با آن کیفیت سال گذشته بازی می‌کرد و قهرمان شد از آسیا جز شرمندگی و شرمساری برای فوتبال ما ندارد اما با وجود اینکه زمان کمی داریم اما پرداخت بدهی باید صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha