به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد، ابراهیم میرزایی گودرزی اظهار کرد: در این مدت از مجموع ۳۴۹ شکایت ارسال شده از سوی گردشگران تعداد ۲۱۶ مورد توسط کارشناسان بازرسی رسیدگی و تعداد ۱۳۳ مورد نیز به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده است.
وی اضافه کرد: "بازرسی، رسیدگی به شکایات و نظارت بر فعالیت کمیته های چندگانه" از مهمترین اقدامات کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران است.
وی افزود: عملکرد کارکنان فرودگاه و بندرگاه، رسیدگی به شکایات ارسالی، رفع مشکلات مسافران با هماهنگی عوامل فرودگاه و بندرگاه و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این ایام مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
میرزایی گودرزی یادآور شد: نظارت و کنترل بر فعالیت اجرائیات مستقر در اسکله تفریحی، ایستگاه های دوچرخه و امور دریایی، آتش نشانی، وضعیت کمپ های اضطراری سرپوشیده، نظارت و بازدید از بازار میوه و تره بار، بررسی وضعیت سایت بازیافت نیز از جمله اقدامات انجام شده از سوی کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی است.
وی اظهار کرد: سامانه ۱۲۴ در تمام مدت سال به ویژه در ایام نوروز پاسخگوی درخواست ها و شکایات مردمی می باشد که در راستای معرفی این سامانه به گردشگران نوروزی تبلیغات محیطی در تمام نقاط سطح شهر، فروشگاه ها و مراکز تفریحی انجام شده است.
میرزایی گودرزی با اشاره به نظارت های فراگیر و مستمر توسط تیم های مشترک بازرسی و بازرگانی بر بازارهای کیش، گفت: با تشکیل تیم های نامحسوس افتخاری؛ گزارشات از سطح شهر و ادارات تهیه و برای مسوولان مربوطه ارسال می شود.
رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی یادآور شد: گشت های بازرسی در سطح جزیره کیش حضوری فعال داشته و موضوعات مختلف در سطح جزیره را رصد می کنند.
نظر شما