۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85068870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته نظارت نوروزی کیش به ۳۴۹ شکایت رسیدگی کرد

۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85068870
کمیته نظارت نوروزی کیش به ۳۴۹ شکایت رسیدگی کرد

کیش - ایرنا - رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش گفت: ناظران این کمیته از ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین امسال به ۳۴۹ مورد شکایت از واحدهای صنفی رسیدگی کردند.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد، ابراهیم میرزایی گودرزی اظهار کرد: در این مدت از مجموع ۳۴۹ شکایت ارسال شده از سوی گردشگران تعداد ۲۱۶ مورد توسط کارشناسان بازرسی رسیدگی و تعداد ۱۳۳ مورد نیز به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده است.

وی اضافه کرد: "بازرسی، رسیدگی به شکایات و نظارت بر فعالیت کمیته های چندگانه" از مهمترین اقدامات کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران است.

وی افزود: عملکرد کارکنان فرودگاه و بندرگاه، رسیدگی به شکایات ارسالی، رفع مشکلات مسافران با هماهنگی عوامل فرودگاه و بندرگاه و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این ایام مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

میرزایی گودرزی یادآور شد: نظارت و کنترل بر فعالیت اجرائیات مستقر در اسکله تفریحی، ایستگاه های دوچرخه و امور دریایی، آتش نشانی، وضعیت کمپ های اضطراری سرپوشیده، نظارت و بازدید از بازار میوه و تره بار، بررسی وضعیت سایت بازیافت نیز از جمله اقدامات انجام شده از سوی کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی است.

وی اظهار کرد: سامانه ۱۲۴ در تمام مدت سال به ویژه در ایام نوروز پاسخگوی درخواست ها و شکایات مردمی می باشد که در راستای معرفی این سامانه به گردشگران نوروزی تبلیغات محیطی در تمام نقاط سطح شهر، فروشگاه ها و مراکز تفریحی انجام شده است.

میرزایی گودرزی با اشاره به نظارت های فراگیر و مستمر توسط تیم های مشترک بازرسی و بازرگانی بر بازارهای کیش، گفت: با تشکیل تیم های نامحسوس افتخاری؛ گزارشات از سطح شهر و ادارات تهیه و برای مسوولان مربوطه ارسال می شود.

رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی یادآور شد: گشت های بازرسی در سطح جزیره کیش حضوری فعال داشته و موضوعات مختلف در سطح جزیره را رصد می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha