بارشهای بهاری در ۹ شهرستان خراسان رضوی خسارت ایجاد کرد

مشهد- ایرنا- مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارشهای بهاری دیروز، هشتم فروردین ماه موجب آبگرفتگی و بروز خسارت در ۹ شهرستان خراسان رضوی شده است.

محسن نجات روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خسارات وارده به راهها، مزارع کشاورزی و تاسیسات مختلف در شهرستانهای درگز، مه ولات، تایباد، کلات، ششتمد، گناباد، بجستان،سبزوار و کاشمر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بارشهای دیروز در بجستان خسارتی به سه راه روستایی و چند باغ پسته وارد کرد و سیلاب به چند راه روستایی در بخش لطف آباد در شهرستان درگز نیز خسارت زد.
وی به بروز آبگرفتگی معابر شهری در مه ولات و تایباد اشاره و بیان کرد: همچنین سیلاب به راه ارتباطی ۱۴ روستا در کلات و شبکه آب شرب چند روستا خسارت وارد کرد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان داشت: علاوه بر تخریب آبنمای یک روستا دربخش "شامکان" ششتمد، آبگرفتگی معابر همراه با خسارت در مسیر روستای "ریاب" گناباد و آبگرفتگی و خسارت به یک محور روستایی در سبزوار و آبگرفتگی معابر روستای اسحاق‌آباد از دیگر خسارتهای سیلاب دیروز در استان بوده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیش از این با اعلام هشدار نارنجی از شروع بارشهای رگباری توام با رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلابی شدن مسیل ها از بعد از ظهر دوشنبه هفته جاری تا امروز چهارشنبه خبر داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha