۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85068989
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران و کاهش دما هشدار داد

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به ورود سامانه بارشی و کاهش محسوس دما از روز جمعه هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: ورود سامانه بارشی و بالا بودن ضرایب ناپایداری و کاهش محسوس دما از اوایل روز جمعه تا اواسط روز شنبه هفته آینده پیش بینی می شود.

بر اساس این اطلاعیه نوع مخاطره شامل رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندبادهای لحظه ای، احتمال بارش برف در ارتفاعات استان، احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و کاهش دما به میزان پنج تا ۶ درجه سانتیگراد در مناطق شمال شرقی ، شمالی و ارتفاعات در بقیه نقاط به صورت نقطه ای است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای امروز و فردا جو پایداری را بر روی استان نشان می دهد که باعث افزایش ۲ تا سه درجه ای دما هوا در این مدت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۷.۸ و دزپارت با ۸.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۱۶.۷ و حداکثر ۲۶.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha