منصوریان: فولاد بیمار است؛ نمی‌توانیم به بالای جدول فکر کنیم

تهران - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با پیکان دیدار آسانی نخواهد بود، فولاد از نظر روحی بیمار است و با این شرایط نمی‌توانیم به فکر حضور در جمع تیم‌ های بالای جدول باشیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری خود قبل از دیدار برابر پیکان تاکید کرد: جدال با تیم‌هایی که مجتبی حسینی هدایت آن را بر عهده دارد کار آسانی نیست چرا که تیم‌های او سخت‌کوش و دونده هستند و این مساله باعث می‌شود در طول بازی کار سخت شود.

وی ادامه داد: بدون شک برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود، سبک کاری ما به هم نزدیک است و اعتمادی که به جوان‌ها می‌کنیم موجب می‌شود ریسک بازی بالا برود، البته ما یک مشکل بزرگ داریم و آن این است که تیمی را تحویل گرفتم که در بستن آن نقشی نداشته و اعتقاد دارم تیم از نظر روحی بیمار است. در این مدت سعی کردیم پله‌کانی شرایط را بهتر کنیم و این مساله نیازمند زمان است.

او تاکید کرد: پیکره اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد اما به دنبال آن هستیم در سال آینده تیم خوبی را روانه میدان کنیم هر چند امسال نیز باید در حد و اندازه های نام فولاد و هواداران این تیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

سرمربی فولاد با تمجید از وضعیت آکادمی این باشگاه گفت: باید از استعدادهای خوزستان و استان‌های همجوار به خوبی استفاده کرد، این مساله نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش است و باید همه برای استفاده از این فرصت وارد میدان شویم.

منصوریان یادآور شد: برنامه‌ سه، پنج و یک برنامه ۱۰ ساله به باشگاه اراده کردم تا ساختاری جدیدی را بنا کنیم،‌ با این کار منصوریان باشد یا نباشد طبق یک برنامه مدون کار پیش خواهد رفت و مسیر به گونه‌ای تعریف شده که فولاد تا سال ۱۴۰۵ از خرید بازیکن داخلی بی‌نیاز شود و در صورت لزوم فقط به دنبال تک‌ستاره خارجی باشد. پس از این مرحله شروع به فروش استعدادها می‌کنیم و قطب بزرگی در لژیونرسازی خواهیم شد.

او به وضعیت بازیکنان خود هم اشاره و گفت: از تورس و کنت راضی هستیم، الکس آلگریا شمّه‌ای از حرکات بازیکنان بزرگ را از خود نشان داد اما وقتی گزارش تیم پزشکی را مطالعه کردم متوجه شدم او مصدوم است، این مساله در مورد سوگیتا هم صدق می‌کند و او از ناحیه زانو آسیب دیده است. این دو بازیکن کمکی به ما نکرده‌اند و در حال حاضر به‌جای آلگریا، علیرضا باویه را برای بازی با پیکان انتخاب کرده‌ام، بهتر است به جای آنها به دو جوان خوزستانی فرصت بدهیم تا از این بابت خیالمان راحت باشد.

سرمربی فولاد در خصوص شرایط دو بازیکن ملی‌پوش خود تصریح کرد: حزباوی در شرایط بازی است اما عارف آقاسی نیازمند ریکاوری ذهنی است چراکه در بازی‌های گذشته از عملکرد او راضی نبودم و باید خودش را پیدا کند.

منصوریان تاکید کرد: پرچم ایران به پرچم تمام باشگاه‌های فوتبال کشورمان ارجحیت دارد و من هر جا که باشم در برابر تیم ملی انعطاف و نرمش خواهم داشت. امروز همه ما باید تلاش کنیم تا سرمربی تیم ملی موفق شود و اگر لازم باشد تمام وقت بازیکنانم را در اختیار او خواهم گذاشت.

او در خصوص جایگاه فولاد در لیگ برتر امسال و با توجه به شرایط پیش‌آمده هم گفت: با اعضا هیئت مدیره و مسوولان باشگاه جلسه گذاشتیم و جایگاهی برای فولاد در نظر گرفتیم که اعتبار این تیم در لیگ برتر امسال به گونه‌ای ترسیم شود که باشگاه ضربه نخورد اما تاکید و توجه ما برای سال آینده و لیگ برتر بعدی است که در آن با قدرت ظاهر خواهیم شد. مشکل اینجاست که تیم ضربه روحی بدی خورده است و این مساله خوب نیست و با این شرایط نمی‌توانیم خودمان را به تیم‌های بالای جدول برسانیم و این یک حقیقت است.

او به حضور فوتبال روسیه در آسیا هم اشاره کرد و افزود: روسیه فکر می‌کند در فوتبال آسیا کار راحتی دارد اما اصلا اینطور نیست. ایران، کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا این تیم را شکست خواهند داد و باید بدانند بازی کردن در آسیا خیلی سخت است.

منصوریان با گلایه از صحبت‌های مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی خاطر نشان کرد: چرا باید بگویند آیا فلان مربی می‌تواند رختکن تیم ملی را کنترل کند یا خیر؟ در گذشته بر اساس یک اشتباه کودتایی در تیم ملی صورت گرفت که کار درستی هم نبود و در نهایت اسکوچیچ را کنار گذاشتند،‌ اشتباهی که بازیکنان هم در آن دخیل بودند اما کار از بالاتر مدیریت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha