عاملان آتش سوزی و تخریب اماکن عمومی در سوادکوه دستگیر شدند

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی سوادکوه از دستگیری سه عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی، آتش سوزی عمدی و تخریب اماکن عمومی و خودروی آتش نشانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالله اکبری روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در زیرگذر نوبنیاد شهر زیراب و حمله تعدادی افراد ناشناس به عوامل آتش نشانی و تخریب شیشه خودروی آتش نشانی که برای خاموش کردن آتش به محل اعزام شده بودند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات پلیسی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیات ضربتی، سه متهم اصلی پرونده و از عاملان آتش سوزی و حمله به آتش نشانان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

عاملان آتش سوزی و تخریب اماکن عمومی در سوادکوه دستگیر شدند

دستگیری دزد عروس هلندی‌های بهشهر

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی بهشهر، سارقی که به صورت حرفه‌ای فقط عروس هلندی‌های شهروندان بهشهری را سرقت می‌کرد به دام افتاد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طوطی در سطح شهرستان بهشهر، ماموران با اقدامات اطلاعاتی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۴ قطعه طوطی از نوع عروس هلندی که همه را از شهروندان سرقت کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ارزش تقریبی طوطی‌های کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم به سرقت طوطی‌های خانگی شهروندان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha