۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۵۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85070114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه های بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتور

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۵۰
کد خبر: 85070114
حاشیه های بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتور

اهواز - ایرنا - دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و تراکتور پنجشنبه شب در حالی برگزار شد که هواداران تیم نفت مثل همیشه از تپه های اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتور، پنجشنبه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با برتری پنج بر یک تراکتور به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه بازی می کرد برابر تراکتور انگیزه زیادی داشت تا با پیروزی جایگاهش را در لیگ بهتر کند؛ در سوی مقابل تیم تراکتور در به مسجدسلیمان سفر کرده بود تا با اندوخته بیشتر به جایگاه بالاتری از جدول دست یابد.

در نیمه نخست بازی، بازیکنان ۲ تیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که در نهایت دو تیم با برتری ۲ بر صفر تراکتور به رختکن رفتند و در نیمه دوم تیم میهمان توانست سه بار دیگر دروازه نفتی ها را باز کند، اگر چه شاگردان اشکش یکی از گل های خورده را جبران کردند.

این بازی به دلیل تخلف تماشاگران نفت در بازی با نساجی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر بود اما حدود ۴۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام خانه ها و تپه های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند.

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.

تیم نفت مسجدسلیمان در این بازی علی کیانی فر را به دلیل محرومیت و امیرحسین کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

نکته مهم این بازی غیبت سه ستاره تیم تراکتور یعنی گوستاوو، آلوز و آقاجانپور بود اما با این حال تیم خمس با بردی قاطعانه بازگشت خود به بالای جدول را اعلام کرد.

محمدرضا اخباری گلر شماره یک تراکتور پس از ۲ بازی غیبت، در این دیدار به عنوان سنگربان یک سرخپوشان تبریزی به میدان رفت.

پس از پایان بازی هواداران نفت مسجدسلیمان با سر دادن شعار ناراحتی خود را نسبت به نتیجه به دست آمده اعلام کردند.

کادر فنی نفت مسجدسلیمان و به ویژه ابراهیم اشکش سرمربی این تیم به شدت از عملکرد خط دفاعی تیمش ناراحت بود و سریع به رختکن رفتند.

با پایان این بازی، بار دیگر شاگردان اشکش یک شکست تلخ را در ورزشگاه خانگی شان تجربه کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی با ۱۳ امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha