۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۰۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85070131
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی نفت مسجدسلیمان: تیم ما از همین الان سقوط کرده است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما از همین الان سقوط کرده است ولی باید آبرومندانه بازی کنیم و بازیکنان باید به فکر شخصیت خودشان باشند.

به گزارش ایرنا ابراهیم اشکش پنجشنبه شب بعد از شکست تیمش مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: تفاوت تیمی که رفتار حرفه ای دارد با تیمی که رفتار حرفه ای ندارد همین است. تیم ما بعد از بازی با گل گهر در ۲۰ اسفند تمرینی نداشته و به نوعی می توان گفت رکورد دار اعتصاب در لیگ است.

وی افزود: فوتبالیست وقتی آماده نباشد نمی تواند تاکتیک و حتی تکنیک خود را بروز دهد. امروز بازیکنان ما می خواستند فوتبال بازی کنند اما بدنشان اجازه نمی داد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان ما ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته که پول کمی هم نیست اما اعتصاب های بی مورد بازیکنان به دور از حرفه ای گری بود.

وی ادامه داد: من به شهرم عرق دارم و آبرویم را وسط گذاشتم تا کار کنم اما متاسفانه بازیکنان، درست تمرین نکردند و بدن شان جواب نمی دهد. به نظرم ما چوب رفتار آماتور برخی بازیکنان را می خوریم در حالی که باشگاه نفت مسجدسلیمان یا شرکت مناطق نفتخیز جنوب برای این تیم کم نگذاشتند.

اشکش گفت: نتیجه این بازی حاصل دسترنج اعتصاب های بی مورد بازیکنان بود و باید اسفناک تر و بدتر هم رقم می خورد. تیمی که ته جدول است نباید بگوید پولم را بدهید. بازیکن ما به جای اینکه بازی کند پایش را می گیرد و بیرون می آید که شایسته یک بازیکن نیست لذا من مربی نمی توانم کاری کنم.

وی افزود: برخی می خواستند مسجدسلیمان هراسی بکنند اما اینگونه نیست. برخی تیم ها مشکلات عدیده دارند اما بازیکنان شان چنین رفتاری نمی کنند. خیلی از تیم ها که در کورس هستند ۵۰ تا ۶۰ درصد پول داده اند و باشگاه نفت مسجدسلیمان هم خوب پول داده است.

اشکش گفت: در استقلال ملاثانی با اینکه پول آنچنانی نبود بازیکنان یک جلسه غیبت نمی کردند و با تمام وجود بازی می کردند و ۳۱ هفته رکورد نباختن در لیگ یک را زدیم. تیم من همیشه سختکوش بوده اما اینجا بدن بازیکنان جواب نمی دهد. اشکال ندارد مقابل مس هم بد ببازیم ولی بازیکنان باید دوباره بدنسازی کنند تا از اسم شهر دفاع کنیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتور با برتری پنج بر یک تراکتور سازی به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha