امام جمعه شهرری: رای مردم به جمهوری اسلامی رای به مردم سالاری و اسلامیت بود

شهرری - ایرنا - امام جمعه شهرری گفت: رای ۹۸ درصدی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین رای به مردم سالاری کشور و اسلامیت آن بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراخی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: رای ۹۸ درصدی مردم به جمهوری اسلامی بر ۲ پایه مردم سالاری و اسلامیت استوار است، در این نظام مردم تعیین کننده هستند و این اسلام و ارزش های دینی است که مسیر پیشروی آن را تعیین می کند.

وی یادآور شد: از همان روزی که جمهوری اسلامی به دست مردم رای آورد، ناسازگاری دشمنان نیز شروع شد و از همین رو دست به اجرای توطئه های مختلف از منافقان تا جنگ تحمیلی و تحریم های مختلف زدند.

حجت الاسلام شاهچراغی اظهارداشت: حضور و ایستادگی مردم در تمامی صحنه ها موجب شد که همه توطئه های دشمنان ناکام بماند و با اتکای به همین نیرو نیز امروز ایران به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه شهرری گفت: از قدرت روز افزون ایران در منطقه و جهان، دشمنان به ویژه رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا خشمگین هستند، فروپاشی آمریکا و اسرائیل منحوس را نیز خواهیم دید، همانگونه که آثار این نابودی نیز پیداست.

وی به توافقات شکل گرفته میان ایران و عربستان اشاره و خاطرنشان کرد: این توافقات به نفع ملت ایران، عربستان و یمن است و می تواند فشارها علیه این کشور را کاهش دهد و دست آمریکا از منطقه را کوتاه کند.

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: توافق با عربستان نوعی نرمش قهرمانانه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha