۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85070427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند

۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85070427
ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند

ساری - ایرنا - نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان مازندران گفت که ملت با بصیرت ایران با گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت نظام اسلامی، همچنان به آرمان های والای انقلاب وفادار و پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید عبدالاحد در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته ساری با اشاره به ۱۲ فروردین روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ از روزهای سرنوشت ساز ملت ایران و روز تجلی همبستگی ملت برای تثبیت نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از ۲ هزار و ۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت، اظهار داشت: ۱۲ فروردین ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

وی خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی پس از خلق معجزه گونه انقلاب در بهمن ۱۳۵۷ با حضور خیره کننده وصف ناشدنی برگرفته از آزادی و تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب با رای "آری" به ارزش‌های والای الهی و انقلابی و "نه" به تمام مظاهر فساد با رای قاطع ۹۸.۲ درصدی؛ مردمی ترین انقلاب خویش را تثبیت کردند تا نوید بخش طلیعه حکومت صالحان بر زمین باشند.

وی از ۱۲ فروردین بعنوان روز استقلال و بیداری ملت ایران نام برد و با بیان اینکه در چنین روزی آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی تحقق یافت، افزود: در طول عمر با برکت انقلاب، دشمننان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نکردن اما ملت با بصیرت ایران با هوشیاری و ایستادگی در برابر بدخواهان نظام اسلامی، این توطئه شوما آنان را با شکست مواجه کرده اند.

ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند

نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران ادامه داد: ملت ایران در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با رای ۹۸.۲ درصدی به جمهوری اسلامی، در واقع عزت و عظمت را برای خود و کشورشان به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام عبدالاحد گفت: ۱۲ فروردین یکی از مصادیق عینی یوم‌الله، مردم سالاری دینی و از بزرگترین اعیاد ملت ایران محسوب می شود و در چنین روزی مردم ثابت کردند طرفدار نظام اسلامی و آرمان های حضرت امام راحل هستند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام‌های حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توئمان فراهم شود.
در روز ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ نتیجه همه پرسی رای به نظام جمهوری اسلامی که با رای آری بیش از ۹۸ درصد مردم همراه بود اعلام شد و از آن زمان به بعد این روز به نام روز جمهوری اسلامی نام گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha