۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85070442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انجام ٨١٩ بازدید نظارتی بر عملکرد اماکن اقامتی و گردشگری کردستان

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: در راستای تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای اقامتی و گردشگری استان،  ۸۱٩ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری کردستان انجام شد.

منصور مهرزاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر در خصوص تشدید نظارت‌ها به‌ منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی، در ١٥ روز گذشته ٨١٩ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان شامل هتل، رستوران بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده است.

وی یادآور شد: در جریان این بازرسی‌ها ٦٩ مورد تذکر، ١٠ فقره اخطار کتبی و ٦ مورد تشویق برای واحدهای اقامتی و گردشگری صادر شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در این بازدیدها مواردی همچون نرخ‌نامه‌ها، بهداشت محیط کار، بهداشت نمازخانه‌ها، کیفیت خدمات و رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مهرزاد ادامه داد: بازدید مستمر از واحدهای گردشگری و خدماتی تا پایان تعطیلات نوروز و ایام ماه مبارک رمضان ادامه دارد و با تخلفات با قاطعیت رسیدگی می‌شود.

تاکنون ۲ هزار اثر شامل آثار تاریخی، غارهای طبیعی، درختان کهنسال، میراث منقول(بناها، محوطه و تپه‌ها)، قنات و مکان‌های طبیعی در استان کردستان شناسایی شده که از این تعداد ۹۵۰ اثر آن به ثبت ملی رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha