۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85070501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت ورامین: شکرانه نعمت جمهوری اسلامی خدمت به مردم است

ورامین - ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: جمهوری اسلامی نعمتی بزرگ برای کشور ایران است که شکرگزاری آن جز با خدمت کردن به مردم محقق نمی‌شود.

به گزار خیرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: ملت ایران با شرکت در انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ و رأی بالا و بی نظیر به اسلام ناب، لزوم تحقق آرمان‌های اسلام در حکومت و اداره کشور را بیان داشتند و امروز باید با تمام توان از جمهوریت و اسلامیت کشور دفاع کنیم.

وی افزود: جمهوریت و اسلامیت ۲ بال پرواز و پیشرفت کشور است، ملت ایران هیچ گاه اجازه نمی‌دهند تا توطئه استکبار، اسلامیت را از این نظام مقدس سلب کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به فرارسیدن روز ۱۳ فروردین، روز طبیعت خاطرنشان کرد: مردم باید در روز طبیعت حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت کنند و به بهانه حضور در طبیعت، روزه خواری علنی صورت نگیرد، از مسئولان نیز درخواست می‌شود تا وضعیت پارک‌ها و فضاهای عمومی را مدیریت و مردم را با افطار در بوستان‌ها ترغیب کنند.

قدوسی نژاد با اشاره به در پیش بودن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، کریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گفت: از خیران، گروه‌های جهادی و مراکز خیریه درخواست می‌شود که در این ایام بیش از پیش به فکر محرومان باشند و با اقتدا به سیره آن حضرت خدمات مؤثری به مردم به ویژه نیازمندان ارائه کنند.

وی مسائل فرهنگی را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه امروز برشمرد و افزود: با وجود آن که حل مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال از اولویت‌ زیادی برخوردار است ولی نباید این مسائل باعث شود تا از توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن غافل شویم.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: مردم و خانواده‌ها به شدت از حریم شکنی‌ها و برخی ناهنجاری‌ها گله مند هستند، اگر مسئولان در جایگاه‌های مختلف به وظایف قانونی خود عمل کنند و مردم نیز به وظیفه امر به معروف عامل باشند، معضلات فرهنگی حل می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: از صدور بیانیه وزارت کشور در مورد توجه به رعایت حجاب و تلاش همه دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی در این زمینه تشکر و از مسئولان درخواست داریم برای اجرایی شدن موارد تلاش جدی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha