سرود قرآنی «می‌خوانمت» در نمایشگاه قرآن رونمایی می‌شود

تهران- ایرنا- دستیار ویژه قائم مقام سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از رونمایی سرود می‌خوانمت با موضوع قرآن خبر داد. 

فرشاد اسحاقی امروز، جمعه ۱۱ فروردین در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا اظهار داشت: در باشگاه نسل آرمان همچون سال گذشته نشست های صمیمانه ای میان نوجوانان و جوانان با برخی مسئولان و برای رفع شبهات و مسائلی که در ذهن آنان وجود دارد، برگزار می شود. سال گذشته با حضور وحید یامین پور معاون جوانان وزیر ورزش برگزار شد و امسال نشست هایی با موضوع امیدآفرینی و یأس زدایی در دهه هشتادی ها برپا می شود که به صورت مشترک با بخش دهه هشتادی های نمایشگاه قرآن خواهد بود.

وی افزود: در کنار بخش نوجوان برنامه هایی درنظرگرفته شده تا نوجوانانی که به دنبال کسب مهارت هستند، بتوانند در این برنامه ها در باشگاه نسل آرمان شرکت کنند؛ کلاس هایی مانند مهارت افزایی در رشته های عکاسی، تدوین و فیلمبرداری که ثبت نام آن در نمایشگاه انجام می شود و گرایش این برنامه ها نیز قرآنی است. مثلا در عکاسی با موبایل، عکاسی در موقعیت های دینی را بررسی می کنیم.

آرمان علی وردی طلبه بسیجی ۲۱ ساله در ناآرامی‌های سال گذشته در چهارم آبان در اکباتان تهران بر اثر حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.

سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار "می‌خوانمت" از فردا، شنبه ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران برابر با دهم ماه مبارک رمضان تا ۲۶ فروردین مصادف با ۲۴ ماه صیام از ساعت ۱۷ تا یک بامداد در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha