قایدی: حذف از آسیا به دلیل بدهی دردآور است

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: قهرمانی در آسیا یکی از هدف‌ها است، اما حذف با یک بدهی، خیلی دردآور است.

به گزارش ایرنا، مهدی قایدی جمعه شب پس از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن درباره اینکه استقلال به دلیل بدهی به استراماچونی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اظهار داشت: قهرمانی در آسیا یکی از هدف‌هایی است که ما و هواداران داریم، اما حذف با یک بدهی که نمی‌دانم برای چند سال قبل است، خیلی دردآور است.

وی در مورد سرنوشت پول انتقالش به باشگاه اماراتی گفت: همان موقع گفتند پرداخت شده، چند وقت پیش از شباب الاهلی پرسیدم که هزینه انتقال قرضی‌ام پرداخت شده یا خیر، پول آن را هم ندادند. به خواهش من دست نگه داشتند و شکایت نکردند. آن قدر مشکل هست نمی‌دانم از چه چیزی بگویم. اینقدر در اینجا مشکل هست که نمی‌دانم راجع به کدام یک از آنها صحبت کنم.

قایدی در واکنش به صحبت‌های بازیکنان این تیم مبنی بر اینکه پول نگرفته‌اند، عنوان کرد: مگر می‌شود بازیکنان و اعضای کادر فنی در شب عید پول نگیرند؟ مگر چنین چیزی داریم؟ هیچ کجای دنیا اینگونه نیست، آنهم در تیم بزرگی مثل استقلال. خیلی از بچه‌ها با اسنپ موتوری می‌آیند. همه ماشین فروختند، خانه را دادند اجاره رفتند مستاجر شدند. اولین بار است که شاهد چنین چیزی هستم. من دلم برای این وضعیت می‌سوزد و هر کاری که بخواهم انجام بدهم، نمی‌توانم.

وی در پاسخ به این سوال که شاید ساپینتو در صورت نرفتن استقلال به آسیا استعفا دهد، گفت: فقط می‌توانم بگویم خیلی مرد است. دمش گرم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha