محبی: نمی‌دانم پول‌های استقلال کجا رفته است/مگر می‌شود استقلال در آسیا نباشد

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم پول‌های استقلال کجا رفته است زیرا بازیکنان طبق قرارداد پول های خود را نگرفتند و مشکلات زیاد دیگری هم وجود دارد.

به گزارش ایرنا، محمد محبی پس از برتری استقلال برابر ذوب آهن، اظهار داشت: ما هیچوقت روبروی مدیریت باشگاه قرار نگرفتیم و نمی‌خواهیم قرار بگیریم، اما کار مدیریت چیست؟

وی افزود: کار مدیریت این است تا مسائل باشگاه را حل کند و حقوق بازیکنان را بدهد و مسائل پشت پرده را جمع کند که حاشیه برای تیم درست نشود که متاسفانه این کار انجام نشده است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: نمی‌دانم پول های استقلال کجا رفته است و تقریبا ۴۲ درصد از دستمزد خود را گرفتیم و الان به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و باید تا الان ۸۰ درصد از دستمزد را دریافت می‌کردیم.

وی اضافه کرد: استقلال در کورس قهرمانی است و ۸ امتیاز عقب بودیم و تنها ۲ امتیاز با سپاهان فاصله داریم. شرایط تیم خوب است و بازیکنان خوب بازی می‌کنند و سرمربی همه تلاش خود را کرده است. این خبر شوکه کننده که می‌گویند ما از آسیا حذف شدیم دیگه انگیزه‌ای برای ما نمی‌گذارد.

محبی گفت: استقلال فصل گذشته بدون شکست قهرمان شد و امسال هم بازی‌های خوبی داشتیم. سال بعد مگر می‌شود در آسیا نباشیم. ما الان باید بهترین نماینده ایران در آسیا باشیم. واقعا متاسفم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha