۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85071038
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران: ۱۲ فروردین روز حاکمیت ارزش‌های اسلامی است

ورامین - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۱۲ فروردین روز حاکمیت ارزش‌های اسلامی در ایران و احیای حکومت دینی است که با خواست و اراده مردم به وقوع پیوست.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز شنبه به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظها رداشت: ملت ایران در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ با رأی قاطع خود به جمهوری اسلامی ثابت کردند که خواستار حاکمیت اسلام بر اداره امور کشور هستند و با این انتخاب، حکومت دینی را احیا کردند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی، الگویی تمام عیار از حکومت را به جهانیان عرضه کرد و این مهم به واسطه انتخاب مردم در ۱۲ فروردین سال ۵۸ محقق شد، حکومتی که به ملت‌های مسلمان آموخت که می‌توان بر اساس آموزه‌های دینی و اسلام، جامعه و حکومت را به درستی اداره کرد.

محمودی تصریح کرد: امروز، بهترین فرصت برای تبیین ابعاد مختلف روز جمهوری اسلامی به جامعه است، مردم و به ویژه نسل جوان باید به خوبی بداند که این انتخاب درست، چه تأثیری بر حاکمیت ایران گذاشت و چه دستاوردهایی را برای کشور به همراه داشت.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: برگزاری رفراندوم ۱۲ فروردین علاوه بر آن که موجب حاکمیت اسلام بر کشور شد، ثابت کرد که ارکان کشور با خواست و اراده مردم انتخاب می‌شود و این مردم هستند که به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، بر سرنوشت خویش حاکمند.

به گزارش ایرنا، در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نتیجه همه پرسی رای به نظام جمهوری اسلامی که با رای آری بیش از ۹۸ درصد مردم همراه بود اعلام شد و از آن زمان به بعد این روز به نام روز جمهوری اسلامی نام گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha