۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 85071040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: سیستان و بلوچستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشتاز است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم‌اینک سه هزار و ۴۶۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی برخوردار است گفت: این استان در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در کشور پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد کرمی روز شنبه در بازدید از واحدهای نهضت ملی مسکن زاهدان اظهارداشت: روند فعلی احداث واحدهای این طرح مهم ملی در سیستان و بلوچستان مطلوب بوده و این واحدها با تسهیلات بانکی و آورده مردم به پیشرفت خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه به طور مستمر وضعیت فعلی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در سیستان و بلوچستان پیگیری می‌کنیم،افزود: در سالجاری تعداد قابل توجهی از طرح‌های نهضت ملی مسکن را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان گفت: تاکنون عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره کل آغاز شده که واحدهای سایت آرمانشهر به عنوان نخستین سایت طرح نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال تکمیل شدن است.

عطا الله اکبری از ایجاد اشتغال بیش‌از ۱۱هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان خبر داد و تصریح کرد: روند اجرای این طرح در استان با توجه به تامین و جانمایی زمین و اقدامات زیرساختی، شتاب گرفته و تمام تلاش‌ها بر تکمیل طرح‌ها بدون اتلاف وقت است.

وی بیان کرد: با اتمام پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در محدوده زیر پوشش این اداره کل، شاهد گردش مالی بیش‌از هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان گفت: به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان، این اداره‌ کل استفاده از توان نیروهای بومی و مصالح ساختمانی تولیدی با کیفیت استان را در اولویت کاری خود قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha