۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 937
کد خبر: 85071064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل: ۱۲ فروردین سند اقتدار نظام است

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از ۱۲ فروردین به‌ عنوان سند اقتدار نظام یاد کرد و گفت: در این روز بزرگ مردم سالاری دینی در تاریخ ایران اسلامی به جهانیان معرفی شد.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: پیروی مردم از ولایت فقیه از عوامل پیدایش و خلق چنین تاریخ شگرفی بود.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی در ۱۲ فروردین سال ۵۸ به جهانیان نشان داد که با اراده و همبستگی می‌توان بر تمامی قدرت‌های جهانی غلبه کرده و زمینه را برای ممانعت از دخالت و نفوذ بیگانگان به کشور فراهم کرد.

وی جمهوری اسلامی ایران را شکل نوینی از نظام‌های حکومتی در دنیا عنوان کرد و افزود: حکومت ایران اسلامی تلاش می‌کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات‌بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی در عرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان فراهم شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل همچنین با بیان اینکه عدالت اسلامی از پایه‌های حکومت جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: حکومتی که در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ تشکیل شد بر پایه عدالت اسلامی طرح‌ریزی شده و به تمام دنیا ثابت کرد که اگر مردم یک کشور اراده و همبستگی داشته باشند می‌توانند بر تمام قدرت‌های دنیا و در برابر دخالت‌ها و نفوذ بیگانگان به پیروزی برسند و آن‌ها را تسلیم اراده خود کنند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: انقلاب اسلامی ایران باعث امیدواری و قوت قلبی برای تمام مظلومان و مستضعفان جهان است ، امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب روز دوازدهم فروردین را به‌ عنوان روز عید نامگذاری کردند که بدون شک این انتخاب با درایت و آگاهی همراه بوده چراکه در این روز مردم یک ملت سربلند و پیروز شدند.

وی بر ضرورت تلاش همگانی برای تحقق شعار "مهار تورم، رشد تولید" در عمل به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و ادامه داد: برای اعتلای این شعار مسئولان و مردم باید همه دست به دست هم دهند تا رونق و رشد تولید و حمایت از تولیدکنندگان در اهم فعالیت‌ها قرار یگیرد چراکه این نامگذاری بیانگر اهمیت بحث اقتصاد در کشور و لزوم تقویت بنیه اقتصادی و خودکفایی در این زمینه است.

وی حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب در اعتلای ارزش‌های نظام اسلامی را ضروری دانست و افزود: برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و سخنان و راهکارهای حضرت امام خمینی (ره) و نایب برحقش مقام معظم رهبری را به کار بسته و فرمایشات ایشان را مدنظر قرار داده و به آن عمل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha