۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85071124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پاکدشت: ۱۲ فروردین روز حاکمیت و اقتدار نظام است

پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: ۱۲ فروردین روز حاکمیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، نظامی که توان اداره امور کشور بر اساس اصول دینی و اسلامی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی روز شنبه در آئین گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی و اهتزاز پرچم مقدس کشور که در مصلای نماز جمعه پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ با رأی آری خود به جمهوری اسلامی، اقتدار و عظمت کشوررا در جهان نمایان ساختند و امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، این اقدار بیش از گذشته نمایان است.

وی خاطرنشان کرد: روز جمهوری اسلامی، بزرگترین تحول در تاریخ کشور پس از انقلاب محسوب می‌شود و نقطه عطفی از این واقعیت است که مردم در همه حال پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و صاحبان اصلی این نظام هستند.

این مسئول افزود: ۱۲فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند مردم بود، مردمی که در راه انقلاب، زندان ها، تبعیدها، شکنجه ها، سختی‌ها و محرومیت‌های زیادی کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند.

اردستانی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی تنها اندکی پس از پیروزی انقلاب، در یک همه پرسی تاریخی، برای تحقق آرمان‌های والای شهیدان، به استقرار جمهوری اسلامی، رأی دادند و نظامی الهی را در کشور بنا نهادند.

فرماندار پاکدشت گفت: در روز پربرکت ۱۲ فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام را نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت، شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون‌ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه‌ها در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده بودند.

در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸، مردم ایران با ۹۸.۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha