۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85071138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ری: جمهوری اسلامی به مرحله بالندگی خود رسیده‌است

شهرری - ایرنا - فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: توان و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی به اتکای مردمی است که با رای ۹۸ درصدی خود به چنین نظامی ایستاد و امروز به مرحله بالندگی و شکوفایی خود رسیده است

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانداری شهرستان ری، حمید زمانی روز شنبه باصدرو پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تاسیس نظام جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی درخت تنومندی است که ۴۴ سال پیش به دست مردمی که از تبعیض، بی عدالتی و سرسپردگی طاغوت به ستوه آمده بودند، کاشته شد و امروز می توان میوه های آن را در دستاوردهای بی نظیر کشور مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک تاسیس و برپایی نظامی متکی بر اراده ملت و برخواسته از ارزش های دینی به مذاق بدخواهان ایران خوش نیامد که طی این ۴۴ سال تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار گرفتند اما امروز باید بدانند که کشورهای معاند در این زمینه راه به جایی نمی برند.

زمانی اظهار داشت: این توان و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی به اتکای مردمی است که با رای ۹۸ درصدی خود به چنین نظامی ایستاد و امروز به مرحله بالندگی و شکوفایی خود رسیده است، چنین مردمی شایسته تعظیم و تکریم هستند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ راهی برای قدردانی از آنان بهتر از خدمت جهادی و رفع مشکلات موجود نیست.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: باید با کار جهادی و خدمت بی منت به تقدیر از مردمی پرداخت که همواره در لحظات سرنوشت ساز پای کار انقلاب اسلامی بودند و اکنون نیز با همه سختی و مشکلات پیش روی کشور، پشتیبان آن هستند.

وی یادآور شد: بر خود وظیفه می دانم که در حد توان برای پیشرفت و پیشبرد برنامه های توسعه ای شهرستان ری و خدمت گذاری شبانه روزی برای مردم متدین آن تلاش کنیم و همه فرصت ها را در این زمینه به کار گیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha