۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبر: 85071191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌های استان یزد از جشنواره عیدانه رسانه استقبال کردند

یزد - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با با بیان برگزاری جشنواره عیدانه رسانه ها در شهر یزد گفت: با توجه به آثار رسیده به این جشنواره، استقبال رسانه ها از آن مطلوب بوده است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی این سازمان محمدحسین ترکی افزود: این جشنواره در قالب های گفت و گو، خبر، مصاحبه، گزارش و گزارش تصویری برگزار می شود که رسانه ها می توانند با پوشش برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در آن جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرذ: پذیرش آثار به جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و فعالان رسانه ها می توانند با تولید آثار خود و ارسال لینک اخبار به روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این جشنواره شرکت کنند.

ترکی ادامه داد: تهیه گزارش از برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در سطح شهر، معرفی بافت تاریخی و اماکن مذهبی و گردشگری شهر یزد، معرفی آداب و رسوم مردم یزد و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از موضوعاتی است که رسانه ها می توانند با تهیه اخبار و گزارش های تولیدی در این جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: بیش از ۴۰ ویژه برنامه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی شهرداری اجرا شد که هر کدام از آنها میتواند فرهنگ مردم استان را به جامعه معرفی کند و امیدواریم با همکاری رسانه ها بتوانیم در این مسیر گام های اساسی برداریم و از این تولیدات حمایت کنیم.

استقبال فوق‌العاده شهروندان یزدی از اَبَـــربازی‌ها

رئیس اداره ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از استقبال فوق العاده مردم از ابَربازی‌ها خبر داد و گفت: ابربازی‌های جذاب با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده در تعطیلات نوروزی برای دورهمی نوروزی خانواده‌های یزدی با فرزندانشان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان یاد شده، مهدی خضری در رابطه با اجرای ویژه برنامه ابربازی‌ها توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهارداشت: امسال ابَربازی‌ها برای اولین بار توسط سازمان اجرا شد که یک فعالیت گروهی، ورزشی و تفریحی جذاب است.

خضری تصریح کرد: در زندگی شهرنشینی‌، بسیاری از والدین از برقراری ارتباط سازنده با کودکانشان غافل هستند که بازی‌های گروهی خانوادگی گام موثری برای شکوفایی استعدادها و قابلیت‌های کودکان محسوب می‌شود، قطعا این ارتباط صمیمانه و رقابت سالم کودکان را برای زندگی آینده آماده تر کند.

وی ادامه داد: نام این بازی ها که برخی فکری و گروهی هستند شامل ابرمنچ، مارو پله، شطرنج، رابط ۴ کودک، مار دیواری، فصل برداشت، راز غروب آفتاب، برج هانوری، ابر جنگا، ایر هاکی، اعصاب سنج، ابر واکنش، معبر، تعادل، چرخ رونده، لنگر شاد، رابط ۴ بسکتبال سایز ۷، فر بده، فوتبال دستی، اثر دست و پا کودکان است.

خضری یادآور شد: در نوروز ۱۴۰۲؛ ۲۰ عنوان ابربازی به مدت ۱۲ روز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳ در پارک غدیر و در روزهای جمعه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ برگزار شد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ابربازی‌ها را به صورت رایگان برای مردم تدارک دیده بود و به برندگان بازی‌ها نیز جوایزی اهدا کرد.

حدود ۴۰ عنوان برنامه در ایام نوروز توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد در ایام عید نوروز و ماه رمضان در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha