۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰
کد خبر: 85242154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین جشنواره «بانوی یزدی توانمند امروز» در یزد برپا شد

یزد - ایرنا - نخستین جشنواره استانی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی "بانوی یزدی توانمند امروز" با حضور مسوولان استان در فرهنگسرای بانو شهر یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد پنجشنبه شب در این مراسم گفت: این جشنواره با عنوان «بیتا» اختصار عنوان «بانوی یزدی توانمند امروز» برگزار شده است.

مصطفی زارع زاده افزود: برگزاری مسابقات ورزشی هیجانی، برپایی غرفه‌های مشاغل خانگی، غرفه آموزشی و مشاوره از برنامه های این جشنواره است.

وی تصریح کرد: توانمندسازی بانوان، معرفی بانوان خلاق و نوآور از برنامه های اصلی این سازمان است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ایجاد محیط با نشاط در بانوان و خانواده، معرفی بانوان توانمند را از جمله اهداف برگزاری جشنواره بیان و اظهار کرد: این جشنواره ششم تا هشتم مهر ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

وی از انجام برنامه‌ریزی برای برگزاری سلسله برنامه‌های بیتا در بوستان‌ها و فرهنگسراهای سطح شهر برای بانوان یزدی خبر داد و گفت: این برنامه از طریق رسانه‌ها، سایت و فضای مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به نشانی yazdfarhang.ir اطلاع رسانی می شود.

مسئول اداره امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم گفت: براساس سیاست و هدف گذاری انجام شده برگزاری این جشنواره ها با محوریت بانوان یزدی در شش ماه دوم سال در محلات، بوستان ها و فرهنگسراهای مختلف شهر یزد ادامه خواهد داشت‌.

مرادی ادامه داد: ایجاد شادی و نشاط در جامعه بانوان یزدی و همچنین ایجاد بستری برای رشد و توانمندسازی بانوان به صورت جدی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد پیگیری و برنامه های متعددی در این زمینه در دست اجرا دارد.

مسئول اداره امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد حمایت از بانوانی که در مشاغل خانگی مشغول به فعالیت هستند را دیگر رویکرد و هدف گذاری این سازمان ذکر و تصریح کرد:در حاشیه این جشنواره غرفه هایی برای عرضه و فروش محصولات این بانوان ایجاد می شود تا زمینه های رشد و شناسایی این افراد در سطح جامعه فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha