دبیر: سجادی حامی ورزش اول کشور بوده است/ حضور او در جمع قهرمانان باعث دلگرمی است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از کشتی گفت: حضور نفر اول ورزش ایران در تعطیلات نوروزی و در جمع قهرمانان باعث خوشحالی و دلگرمی جامعه کشتی است.

به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در جمع اعضای تیم‌های ملی کشتی حاضر در کمپ تیم‌های ملی حضور یافت و در جریان روند آماده‌سازی آنها برای مسابقات پیش رو از جمله رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار گرفت.

علیرضا دبیر در این دیدار گفت: جا دارد به صورت ویژه از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم، همیشه گفته‌ام انصافا از زمانی که او مسئولیت وزارت را بر عهده گرفته است حامی و پشتیبان کشتی بوده و از اینکه یک قهرمان ورزشکار در رأس ورزش کشور قرار دارد، خوشحالم.

وی ادامه داد: اما از بدنه و مدیران میانی وزارت ورزش گله‌مندیم چراکه همراه کشتی نبودند و فقط در این میان، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت و میرهادی رومیانی سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌ها همکاری خوبی با ورزش اول کشور داشته‌اند.

او خاطرنشان کرد: در این مدت که سجادی دوران نقاهت خود را طی می‌کرد، جلسات خود را با او و در دفتر وی برگزار و کارها را پیگیری می‌کردیم و حضور سرزده وزیر آن هم در اولین دیدار سال ۱۴۰۲ در کمپ تیم‌های ملی کشتی هم باعث خوشحالی و هم باعث دلگرمی جامعه کشتی است.

گفتنی است وزیر ورزش و جوانان در زمان حضور خود در فدراسیون کشتی بر مزار شهدای گمنام نیز حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha